La Joventut Comunista de Catalunya ha començat aquesta setmana una campanya d’extensió als call center de Barcelona. Aquesta campanya, que té com a objectiu cridar a la lluita de la gent jove que treballa en aquest sector i a lluitar am la JCC, es realitzarà durant el febrer i el març. El sector del telemàrqueting és un dels sectors que concentra més gent jove i, a la vega, un dels sectors en els que les condicions de treball són més precàries. És per això, i per alimentar la lluita que s’està donant per un conveni digne en el sector, que la organització ha decidit fer una campanya destinada exclusivament a aquest sector, tot animant a les treballadores i els treballadors a conscienciar-se de la necessitat de la lluita i la organització sindical i polític al seu lloc de treball.
Aquesta campanya ha començat amb el repartiment de material als menjadors de Konecta, i continuarà en diferents plantes de les diverses empreses del sector que estan instal·lades a la capital. Així mateix, aquesta campanya serà el preàmbul de la campanya d’extensió general de la Joventut Comunista que tindrà com a eixos la lluita al territori, la lluita pel treball digne i la lluita per l’educació pública.
Vols participar en la campanya?
Descarrega’t la octaveta en PDF i reparteix-la!